sagawallstrm.blogg.se

En trött Saga
Sitter på en rast här nu, en cola i handen i hopp om att piggna till lite. Är ju inte van att stiga upp då jag haft det rätt "slappt" början av sommarlovet, men att stiga upp 5.45 från ingenstans gjorde mig väldigt trött, när det samtidigt är en ny arbetsplats, nya människor och massa saker att lära sig.. 

Är det någon som jobbat inom hemtjänsten här? Hade varit kul att höra era åsikter😊 själv har jag fått en mycket bättre bild än vad jag hört av andra, så hur upplever du det? 
(null)

Vid 17 tiden rullar jag mot min pojkvän efter jag slutat och sover där inatt till imorgon, skönt om något! Enda problemet är att jag kommer vara DÖTRÖTT när jag kommer till han medans han just nu fortfarande sover 13.07.. lär väl bli en powernap på sisådär några timmar😅 men det blir mysigt iallafall🙏🏻