sagawallstrm.blogg.se

ÄNTLIGEN TILLBAKA!
Hej på er! ÄNTLIGEN har jag en bra mobil igen så jag kan börja här igen! Just nu hr jag en lånetelefon från mstore, så om ca 1 vecka har jag min vanliga mobil igen!  En sak är säker iallafall, kommer aldrig köpa samsung! Vad är ni för typ? Iphone eller samsung?

Vad annat har hänt under det här uppehållet? Vi har börjat leta häst igen! Nu söker vi efter en stor häst, dock måste våran ena Welsh bort först men sedan flyttar en stor in igen. Så imorgon är det en provridning, då åker vi upp till Piteå!
Saknar storhäst så mycket!
(null)     

(null)     

Och på fredag blir det biomys med pojkvännen! Längtar längtar💖 
Är det någon som också ska se The meg? Den verkar sjukt bra! (Älskar hajar, och har nog lite för lite respekt för dom men fattar ej, dom är ju inte så stora som folk beskriver?)😂
(null)     
Tjejen efter ett pass idag, jobbigt att banta🙄