sagawallstrm.blogg.se

Lite sen update
01.57 och om 8 timmar ungefär börjar min första skoldag eftee sommarlovet! Blir att köra bil första dagen eftersom jag tog körkortet under lovet så år jag nästan tvungen att köra mig och rasmus till skolan😋 för övrigt har det varit en sjukt seg dag.. hela jag varit i obalans och bara varit en skitdag. Varit såhär dom senaste dagarna.. börjar bli grymt jobbigt att vara känslobomb, framförallt när det blivit värre dom senaste dagarna.. som att det inte räckte med hur det var innan? Så less detta😪 
--————————————————————————
Provridningen jag skrev om gick jättebra men blev tyvärr inget köp av henne.
Och filmen vi var och såg (the meg) äe verkligen REKOMENDERAD!! Sjukt bra film, spännande och intressant film, iallafall om man älskar hajar lika mycket som mig. 

Vad ska man säga egentligen om skolstarten nu? 02orna har börjat.. what more to tell.. vill typ spy redan nu på dom, och det jag hört om en klass av dom blir jag inte mer taggad på träffa dom.. näeru bara köra på som förra terminen/terminerna så borde det gå bra. 

(null)


En liten bild från provridningen på hästen! Skulle väldigt gärna plocka hem henne men vi är ju 2 som ska mötas på mitten så🤷🏻‍♀️